HTML

Satyrblog

Eredeti célom többek között amatőr alkotók szépirodalmi jellegű szövegeinek közreadása volt, ezek azonban egy bizonyos idő után az azóta megszűnt Faragóműhely nevű blogomba kerültek. Szerepelnek továbbá bevált kedvteléseim (labdarúgás, matematika, zene, nyelvek,...) köréből származó, remélhetően vitát is kiváltó bejegyzések, rövid aktuálpolitikai észrevételek. Ha úgy gondolod, hogy egy saját bejegyzésed jól illeszkedhet a blog jellemzőihez, a látogatók ízléséhez, küldd el a következő címre: miklos.varkonyi@gmail.com

Címkék

ady (1) ajovoemlekei (1) akadémia (1) alak art (1) állami támogatás (1) állatok (1) angol (15) átirat (1) ballada (1) britten (6) dalszöveg (15) divat (1) e.a.poe (1) életrajz (1) erotika (1) Európai Unió (1) felekezet (1) félrefordítás (1) felsőoktatás (1) finanszírozás (1) francia (1) frank zappa (1) futball (7) gól (1) győzelmi harsonák (1) hatod (1) hozzászólások (1) humor (24) ihlet (1) ingyenes (?) köznevelés (1) interjú (1) inverz (4) irónia (2) iskolakezdés (1) játékvezetés (3) jeszenyin (1) József Attila (1) kästner (1) képviselő (1) kipling (1) kivonat (1) klímakatasztrófa (1) könyvnap (1) kooperáció (9) környezet (1) koronavírus (3) korszerű tanszerek (1) Kozmosz (1) központozás (1) kritika (1) kultúra (6) leshelyzet (1) limerick (1) link (1) logika (1) madarak (1) magánkiadás (1) matek (1) matematika (1) mentőakciók (1) műbírálat (4) műfordítás (29) musical (1) német (3) népfelkelés (1) női BL (1) nyelvtan (1) nyereség (1) nyitási propaganda (1) orosz (1) ötvenhatos villamos (1) óvatosság (1) párbeszéd (1) philip sidney (1) poet (1) póker (1) politika (25) próza (1) radikalizmus (1) rejtvény (1) rezsidolgok (1) robert frost (1) ross satyr (18) sorozat (1) spanyol futball (1) sport (1) suzanne vega (2) szabálykönyv (1) szatíra (21) színház (1) szóhasználat (1) szonett (5) szonettkoszorú (1) szövegalkotás (1) szövegminőség (1) tankötelezettség (1) tanulmány (23) televízió (1) tender (1) tennyson (1) tesztelés (1) UEFA (1) újév (1) ujjgyakorlatok (12) üres struktúra (1) választás (5) vallás (1) valószínűségszámítás (1) VAR (1) vegyes rímképlet (1) vers (36) versenykiírás (1) videóasszisztens (1) videóklip (1) vita (6) western (1) xilofongyár (12) zene (9) zöldségek (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Lobra: Most 2022. március elseje van, 19:00 óra, és a megfelelő kijelző azt mutatja, hogy ezt a bejegyzés... (2022.03.01. 19:02) A Duna-kanyar gyöngyszeme
  • Lobra: A tény, hogy a közel kétezer megnyitás következtében rettentő sok, több mint 80 észrevétel özönlöt... (2022.02.09. 02:17) Néhány szubjektív mondat a vagyonokról
  • Lobra: A rezsiköltség-megtakarításokat végső soron a fogyasztónak kell megfizetnie például azért, mert a ... (2022.02.06. 12:47) Rezsigazdálkodás - korábban és jelenleg
  • Lobra: Köztudott, hogy az ez évi férfi labdarúgó Európa-bajnoki döntő meccseinek egyik helyszíne Budapest... (2021.04.08. 19:59) Reszkess, koronavírus!
  • Ross Satyr: Az EU az egyes tagországokra bízza a döntést, vagyis elkerülhetetlen egy sokoldalú egyeztetés, ame... (2019.04.30. 11:59) Óraátállítás

Linkblog

Megindító szép szavak

2009.08.30. 12:17 Lobra

Kedves barátaim, jobb híján e módon - vagyis szavakkal - tudatom, hogy a blog megindult. Nem kívánok semmit elsietni, nagyon valószínű, hogy nincs még itt az ideje a teljes leleplez(őd)ésnek; legyen ez most csupán egy technikai kísérlet, melynek célja, hogy a működésről meggyőződjek.

Azok látogatását várom, akik kedvenc témái közé tartozik a labdarúgás (európai), a zene, a hírközlés- valamint a verseléstechnika. Aki politizálni kívánna, azt sem tanácsolnám el, de előfordulhat, hogy megjegyzése választalan marad.

Jó szórakozást mindenkinek!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ross-satyr.blog.hu/api/trackback/id/tr451348272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.08.30. 15:57:11

És ha már a zenét is megemlítetted a témák között: ott leszel hétfőn este, amikor egy 74 éves ember fog várhatóan felfutni a színpadra, majd kisebb-nagyobb ugrálások után, három és fél órával később lefut onnan? Ja, és közben énekel is majd. De itt nem fogja tudni elsütni azt a londoni poénját, hogy "60 évesen álltam itt legutóbb - csak egy kölyök voltam, egy buta álommal", mert először jár nálunk, ha jól tudom.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.08.30. 18:32:25

@Leiter Jakab: Lehet, hogy tudnom kellene, kiről van szó, de sajnos híján vagyok a tudásnak. Három és fél óra, 74 éves korban - ez egyetlen műfajban sem olyasmi, ami felett csak úgy át lehet siklani. Amúgy minél inkább tökéletesedik a rögzítéstechnika, annál kevésbé leszek élő koncertek látogatója; egyrészt mindig van egy kis gyanú bennem, hogy konzervvel is megsegítik az élő produkciót, ha meg nem, akkor végig azon kell drukkolnom, hogy ne tévesszen az előadó (nagyon). Ez pedig megvisel.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.08.30. 18:55:11

@Lobra: Leonard Cohen!
Amúgy vagy az én memóriám játszik velem, vagy a blogmotor, de az első kommentem az volt, hogy "Sok örömet a bloghoz", vagy valami ilyesmi - ezért is így kezdtem a másodikat, hogy "És...". Nem hiszem, hogy kitörölted volna, szóval a blogmotor lehet (vagy csak álmodtam, hogy ezt írtam... pedig éber voltam).

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.08.30. 19:21:14

@Leiter Jakab: Hát igen... A "kölyök" kifejezetten a komolyzene képviselője, abban én bevallhatóan elég gyenge vagyok (az én hibám, definiálhattam volna pontosabban a "zene" témakört).

Megérkezett az említett első kommented is, köszönöm a jókívánságot; de szerintem egy hibás link-kattintással uccu bizony kimoderáltam... Elnézést, a kezdet nehézségei, és nem esküszöm meg, hogy akaratlanul nem követek el még valami hasonlót. :(

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.08.30. 20:48:01

@Lobra: Ez jó, ilyen szándékolatlan kimoderálást én is csináltam már! :) A kommentekről értesítő e-mailben egyik link a kommenthez visz, a másik meg kapásból kimoderálja, nem nehéz összekeverni. Szerencsére könnyű visszacsinálni, csak a szerkesztői felületen a letiltott kommentek között meg kell keresni, hogy melyik volt az. Nem azért kampányolok, hogy a töröld kommentemet visszaállítsd, hanem csak gondoltam, segítek.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.08.30. 20:59:22

@Leiter Jakab: Köszi, mindig tanul az ember. Ezt most ugyan nem támasztom fel, de megjegyzem a módszert.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.09.05. 16:57:11

@Lobra: Ezt jól benéztem... Nem ismertem a fiút, nem néztem utána lustaságból, hanem besoroltam teljesen tévesen.

Vajon tanulok-e a hibámból?
süti beállítások módosítása